سلام به دوستان

چندتا عکس از توانایی های نیسان سافاری در آفرود رو میگذارم



09123401171    محمد طحانی



تاريخ : دوشنبه 25 دی1391 | 9:3 PM | نویسنده : علی طحانی |
سلام به دوستان

 

یکی از خدمات این وبلاگ خرید و فروش ماشین های شاسی بلند است و تمامی خدمات انها را انجام میدهد

 

خرید و فروش انواع تویوتا و نیسان و میتسوبیشی و...

 

۰۹۱۲۳۴۰۱۱۷۱   طحانی




تاريخ : دوشنبه 25 دی1391 | 8:54 PM | نویسنده : علی طحانی |
سلام به دوستان


فروش پاترول دو درب مشکی

مدل 79

بدون تصادف

رینگ اسپرت

داخل کرم رنگ

بیمه تا سال آینده دارد

گاز سی ان جی کپسول بزرگ

قیمت 17

09123401171  طحانی

ALITAHANIF@YAHOO.COM



تاريخ : جمعه 22 دی1391 | 9:58 AM | نویسنده : علی طحانی |
سلام به دوستان دیزل سوار


سوال:

سه شنبه 12 دی1391 ساعت: 20:39توسط:amir bahador
سلام 
من نمیدونم که این پست ماله کی هستش ولی آقای طحانی موتور 32ژاپن از ecu 2371-ve320 فرمان کلی میگیره.مکانیکا این موتورو به صورت مکانیکی تبدیل میکنن و همینطور انژکتورها رو.یعنی موتور به صورت کلی از استاندارد جارج میشه.
من این موتور رو 2ماه پیش با کامیپیوتر خودش روشن کردم با پدال گاز الکترونیکی البته انترکولره ایسوزو انداختم و بطور کامل با ecuمچ شد از نظر قدرت موتور هم واقعا استثنائی.و به هیچ عنوان از 85درجه بالاتر نیومد.البته چیزی بود که تو ecu ثبت شده بود اگه هم داغ میکرد چون پمپش الکترونیکی هست از ecuرمان قطع و موتور خاموش میشد.

صفحه ای که در باره اش سوال شده بود:

http://patrol-diesel.blogfa.com/post-368.aspx

پاسخ:

ممنون از دوست خوبمون که این مطلب رو بیان کردند و بار علمی وبلاگ رو بالا بردند

موتور qd32 نیسان موتور برای نیسان پتفایندر یا همون رونیز است که در ایران برای پاترول استفاده میشه. این موتور رو به خاطر اینکه انژکتور برقی دارد برای مکانیک ها مشکل است و برای همین پمپ فارسونگا مکانیکی رو جای پمپ برقی نصب میکنند.

همانطور که دوست عزیزمون گفتند وقتی دمای موتور میخواهد بالا برود کامپیوتر موتور فرمان خاموش شدن موتور میدن و نمیزاره دمای موتور بیش از حد بالا ببرد.

شتاب موتور 32 برای تکنولوژی است که درش استفاده شده بگرنه خود موتور انقدر نیز شتاب ندارد.


 خوشحال میشیم دوست عزیزمون عکسی از پاترولشون و موتورش برای عکسی بفرستند و در وبلاگ قرار بدیم

ALITAHANIF@YAHOO.COM



تاريخ : پنجشنبه 21 دی1391 | 8:55 PM | نویسنده : علی طحانی |
سلام به دوستان


سوال:

شنبه 16 دی1391 ساعت: 10:47توسط:بشیر
سلام من میخواستم بدونم کارهای تیونینگ هم انجام میدین ؟

پاسخ:

بله کارهای تیونینگ هم انجام میدیم البته بستگی داره چی و چه قدر بخواهین هزینه کنید



تاريخ : پنجشنبه 21 دی1391 | 8:43 PM | نویسنده : علی طحانی |
سلام به دوستان


سوال:

پنجشنبه 21 دی1391 ساعت: 20:6توسط:محسن
سلام
قیمت این موتور چنده و برای نصب روی لنکروز fj40 یا همون 2f به چیز خاصی نیاز داره؟ دردسری برای نصب نداره؟
موتور به صورت کامله؟ با گیربکس این سری لنکروز مشکلی نداره؟
مقدار مصرفش در 100 کیلومتر چقدره؟
ممنون


صفحه ای که این سوال برایش پریده شده بود:

http://patrol-diesel.blogfa.com/post-299.aspx


پاسخ:

این سری موتور ها برای تویوتا 4/5 یا همون اطاق هواپیمایی یا fj80 است که بر روی سری های دیگر نصب میشوند

البته اون موتوری که عکسش رو گذاشته بودم خیلی وقته فروخته شده و فعلا هم موتور دیزل تویوتا با این وضع دلار وارد نکردیم. انشالله اگه دلار بیاد پایین موتور هم بازهم وارد میکنیم.



تاريخ : پنجشنبه 21 دی1391 | 8:39 PM | نویسنده : علی طحانی |
سلام به دوستان 4wd سوار


سوال:



جمعه 8 دی1391 ساعت: 20:1توسط:feri
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی اعضاء و زحمت کشان این وبلاگ. به خصوص آقایان طهانی پدر و پسر. آقا 1 تعدادی سوال داشتم از خدمتتون. من 1 پاترول 67 با موتور زد 24 دارم که نه هیدرولیک داره و نه کولر. حالا من 1 سیستم استوک هیدرولیک که روی 1 پاترول 6 سیلندر سوار بوده براش گیر آوردم 300 هزار تومان. حالا در این باره چندتا تا سوال دارم. 1) آیا میشه سیستم 6 سیلندر شامل: میل فرمان، جعبه فرمان و پمپ هیدرولیک رو بدون دردسر روی 4سیلندر سوار کرد. 2)اگر جنس رو بگیرم و در اثر زیاد رو زمین موندن خراب شده باشه، قطعاتش گیر میاد که تعمیرش کنم. 3)آیا قیمتی که برای کلیه این تجهیزات استوکی گرفتم مناسب هست. 4)آیا ارزش داره که پولم رو برای جنس استوک، حالا چه برای کولر و چه برای هیدرولیک صرف کنم.

سلام

قربان شما


برای نصب هیدرولیک کار سختی نیست ولی برای بستن پمپ هیدرولیک به موتور و شیلنگ کشی هاش کمی باید سلیقه به خرج بدی و دقیق کار رو انجام بدی چون اگه پمپ رو پایین تر از حد معمولیش نصب نکنی مشکل پیش میاد


لوازم رو زیر افتاب یا بارون زیاد مونده باشه خراب میشه ولی توی انباری چیزیش نمیشه - برای شنلگ های هیدرولیک حتما نوع بگیر چون قبلی هاش پوسیده و ممکن بترکه

قیمت لوازم هم بد نیست ولی باید به کیفیت نگاه کنی


در مورد نصب این لوازم ها باید دید ماشین ارزشش رو داره یا نه - اگه ماشینت سالمه این لوازم رو ببند ولی اگه ماشین پوسیدگی و... داره بهتره به چیز های دیگش برسی. یک مشکل دیگر هم مدل ماشینت است که توی تهران امکان پلیس بهدلیل مدل پایین بودن ماشین , ماشین رو بخوابانند



تاريخ : دوشنبه 11 دی1391 | 11:47 AM | نویسنده : علی طحانی |
گیربکس معمولی
1نوع معمولیPSSW71C
2نسبت دنده 1592/2
3نسبت دنده 12/246
4نسبت دنده1415/1
5نسبت دنده 1000/1
6نسبت دنده 1 0/821
7نسبت دنده عقب657/2
کمک گیربکس
10نوع و مدلTX10A
11نسبت دنده (سبک)000/1
12نسبت دنده (سنگین)020/2
13نسبت دنده دیفرانسیل4/625
رینگ ها ولاستیک ها
14اندازه رینگVJJX16
15اندازه لاستیک245/70R16
ابعاد
16ضریب آیرودینامیک بدنه0.34(cx)
17شتاب صفر تا صد11.9 s
اوزان
21وزن خالص طبق استاندارد CEE1264 kg
22میزان باربر چرخهای جلو764 kg
23میزان باربر چرخهای عقب500 kg
24حداکثر وزن1770 kg
25میزان بار مجاز506 kg
26حداکثر وزن یدک کش(کاروان) بدون ترمز750 kg
27حداکثر وزن یدک کش(کاروان) با ترمز1500 kg
سیستم فرمان
28سیستم فرمانهیدرولیک



تاريخ : یکشنبه 3 دی1391 | 9:59 PM | نویسنده : علی طحانی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.